Bra träningskläder ska vara snygga, bekväma och funktionella. Gärna i den ordningen…

För företag ska träningskläder och träningsproudukter ha ett syfte, ett mål. Man måste veta varför logotypen sitter på ett träningsplagg eller en produkt relaterad till träning. Först då blir det trovärdigt.

Företag ställer upp i Tjejmilen, Kalvinknatet, Göteborgsvarvet eller Lundaloppet. Man delar ut vattenflaskor, hälsobars, reflexer och funktionskläder och kepsar. Kanske tävlar man internt och delar ut fina priser som pulsklockor och midjebälten.

Marknadsavdelningen kanske gör ett kundevent i samband med loppet och sätter igång kampanjer i sociala medier. Så har företagets varumärke eller affärsidé förknippats med många positiva värderingar.

Brandwoman arbetar med välkända varumärken och CRAFT är vår favorit. Vi hittar det lilla extra som gör att kläderna känns rätt, att de används utanför eventet. Vi skapar kreativa giveaways relaterade till träning och hjälper dig gärna att driva kampanjer i sociala medier!